10:15 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مراکز درمانی

تهران در وضعیت خطرناکی قرار دارد/ مراجعه غیرضروری به بیمارستان ممنوع
نماد برتر- فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران گفت: پایتخت در وضعیت خطرناکی قرار دارد و اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند با نارسایی‌های درمانی زیادی روبرو خواهیم شد.
احتمال تعطیلی کسب و کارهای غیرضروری و ممنوعیت تردد یک ماهه استان ها
احتمال تعطیلی یک ماهه کسب و کارهای غیرضروری مراکز استان ها از ساعت ۱۸ هر روز و ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد به جلسه شنبه ستاد ملی کرونا موکول شد .
عملکرد ۶ ماهه هلدینگ تیپیکو و زیرمجموعه ها /عرضه دو دارو کرونایی
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ دارویی تیپیکو با اشاره به عملکرد زیرمجموعه ها در نیمه نخست سال از تولید و عرضه دو دارو موثر بر ویروس کرونا توسط سه شرکت تابعه و برای نخستین بار خبر داد.
شروع ساخت ۱۲۰ هزار مسکن ملی در شهرهای جدید
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا کنون ۱۲۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن به مراحل مختلف از اجرا تا افتتاح رسیده است گفت: توسعه خطوط ریلی به عنوان مهمترین سیاست ما در سالهای اخیر به جذابیت سکونت در شهرهای جدید انجامیده است.
سهمیه ۲۵ واحد متخلف تولید ماسک قطع شد
نماد برتر- مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از قطع سهمیه ۲۵ واحد خاطی خبر داد و ظرفیت تولید روزانه ماسک را ۲۱ میلیون عدد و نیاز روزانه مراکز درمانی و داروخانه‌ها را چهار میلیون عدد عنوان کرد.
واکنش یکی از ۱۷بانک تحریمی با اعلام پیگیری حقوقی از مراجع بین‌المللی
نماد برتر- بانک رفاه کارگران یکی از ۱۷ بانک تحریم شده توسط آمریکا از پیگیری شکایت در مراجع حقوقی بین‌المللی بایت اقدام غیر قانونی خبر داد .
برگزاری گشت مشترک نظارت بر توزیع ماسک در داروخانه‌ها
نماد برتر- مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به برنامه برگزاری گشت مشترک نظارت بر توزیع ماسک در داروخانه ها گفت: نیاز وزارت بهداشت روزانه ۴ میلیون ماسک است.
گشت مشترک بازرسی از داروخانه ها آغاز شد
نماد برتر - سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد ؛ با همکاری بازرسان سازمان حمایت و دانشگاههای علوم پزشکی ، برای کنترل عرضه و قیمت ماسک و اقلام ضدعفونی کننده انجام می شود.
جزئیات اجرای پروتکل‌های کرونایی در فرودگاه/ از برگرداندن مسافران مشکوک تا پرخاش به ناظران
نماد برتر- مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام کرد: پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به دقت در همه ترمینال‌های این فرودگاه اجرایی می‌شود و با وجود دریافت نکردن هیچ گونه کمکی تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده‌ایم.
۲ درصد بیماران مبتلا به کرونا در فارس زیر ۱۰ سال هستند
نماد برتر- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که بر اساس آمار مبتلایان به کووید۱۹ در استان فارس، تنها ۲ درصد از بیماران در این استان کودکان زیر ۱۰ سال بوده‌اند.
عرضه فوری ماسک‌های تولیدی به مراکز درمانی الزامی است
نماد برتر- رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به منظور جلوگیری از هرگونه اختلال در تامین و ممانعت از توزیع خارج از شبکه، در بخشنامه‌ای خطاب به تولیدکنندگان ماسک، بر الزام تحویل فوری ماسک به مراکز درمانی و ارائه گزارش تاکید کرد.
هزینه‌های درمان بیماران کرونایی تفاوتی با سایر بیماران ندارد
نماد برتر- مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: هزینه های درمان بیماران کرونایی تفاوتی با سایر بیماران ندارد و بیمه سلامت ۹۰ درصد از هزینه دارو و درمان این بیماران که مورد تایید وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه است تعهد نموده‌است.
بررسی سرنوشت طرح‌های کلان ملی معاونت علمی/اجرای کند تورین ملی به دلیل کمبود اعتبارات
نماد برتر- رئیس مرکز طرح‌های کلان ملی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری با اشاره به سرنوشت برخی از طرح‌های کلان گفت: اجرای طرح تورین ملی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی به دلیل سرمایه‌گذاری عظیم با کندی در حال اجراست و در زمینه تولید رادیوداروها قرارداد جدیدی به امضا رسیده است، علاوه بر آن در زمینه زباله‌سوزها نیز مذاکراتی انجام شده؛ ولی به دلیل سرمایه‌گذاری‌های زیادی که می‌طلبد، این مذاکرات تاکنون به انعقاد قرار نرسیده است.
برخی هتل ها با رعایت پروتکل فعال هستند!
نماد برتر- مدیر کل میراث فرهنگی استان همدان درباره وضعیت برگزاری مراسم در هتل های استان عنوان کرد: یکی از مراسم با وجود وضعیت قرمز استان به دلیل اینکه به هتل این ابلاغ دیر رسیده، به ناچار برگزار شده است.
شورای راهبردی منطقه پارس به کمک تأمین تجهیزات بیمارستانی می‌آید
نماد برتر- شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به منظور مشارکت در امر تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های منطقه پارس جنوبی، مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به خرید لوازم و تجهیزات پزشکی ضروری اختصاص داد.